Известие

Collapse
No announcement yet.

тракат ми спирачните апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тракат ми спирачните апарати

    търсих с търсачката нещо по този въпрос,но тай като не намерих нищо което да ми отговори на въпроса,ще питам тук
    значи тракат ми апаратите и това много ме дразни вече въпроса ми е-тези водачи могат ли да се сменят с нови и ако може,каде да си купя нови такива и самата шеина на апарата износва ли се,че да не се окаже като взема нови водачи,да тропа пак,защото шейната се е разбила ще чакам някой колега да помогне със съвет
    и още нещо-смятам да си взема дискове делфи-мнения за тях
    155 1.7 94 g.

  • #2
    Re: тракат ми спирачните апарати

    Първоначално публикувано от koko155
    и самата шеина на апарата износва ли се,че да не се окаже като взема нови водачи,да тропа пак,защото шейната се е разбила
    При мен така се получи , но със задните.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      никой ли незнае нещо,за да помогне хайде някой да се смили над мен че да си оправя колата,трака много и ме изнервя
      155 1.7 94 g.

      Comment


      • #4
        Възможно е и да са разбити супортите и да не се оправи само с нови водачи, както писах по-горе при мен е такъв случая.

        Нови водачи са по 7-8лв за брой.

        Ако не се оправи с нови ще трябва да си търсиш други супорти, но втора ръка вървят с целият спирачен апарат. Друг вариант е да се пренабият нови втулки на супортите, както си мисля да направя аз ако не намеря читави супорти.
        Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.

        Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ALFA CORSE

          Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
          Сервиза е "Мимо" на ул."Кракра" преди колелото.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ALFA CORSE
            Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.

            Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
            ...мисля, че може да се използва и графитна смазка
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              [quote=Zm]
              Първоначално публикувано от "ALFA CORSE":2kjqytf7
              Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.

              Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
              ...мисля, че може да се използва и графитна смазка [/quote:2kjqytf7]Кой ти каза,че може да се използва графитна смазка,му кажи да си намаже газо с нея и да си набута у него полуоска от виетнамка! Внимателно изваждаш маншончетата,почистваш старата грес, и ако намериш технически вазелин(може и грес- Литол 24),поставяш нови водачи и събираш по обратния ред.Системата Гърлинг за мен е най-тъпата спирачна система!
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                вирус ти ме убиваш обаче кое по твоита кола е каквото трябва монтирано както тряя и не е наи тъпото на света колкото до спирачките на колегата или сменяш апаратите или си ги мажеш и с гъши пастет и пак ще тракат разбият ли се няма оправия

                Comment


                • #9
                  Обърнал си пружинкте и разпъват апаратите
                  Fiat Punto 1.9 JTD
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                    вирус ти ме убиваш обаче кое по твоита кола е каквото трябва монтирано както тряя и не е наи тъпото на света колкото до спирачките на колегата или сменяш апаратите или си ги мажеш и с гъши пастет и пак ще тракат разбият ли се няма оправия
                    Aми байка,разбиват се шото нема грес,ей затова се разбиват.А относно това КОЕ Е КАЛПАВО,пак подчертавам,че система Гърлинг,както и на моята, е най-тъпата спирачна система.Не знам,аз съм фен на Бендикс и на АТЕ системите За графитната грес ще добавя,че като се изпари или изтече греста и остане само графитната фракция,как ще се движат апаратите?
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от virusalfa
                      За графитната грес ще добавя,че като се изпари или изтече греста и остане само графитната фракция,как ще се движат апаратите?
                      ...абе аз бех обещал да се не обаждам вече неподготвен, ма пусти му човешки нрав... крастава работа!!!
                      Та, в моята практика, често използваме графитна смазка (нарочно не казвам грес, защото незнам дали virus има същата субстанция предвид, която и аз...) - при сглобяването на горещоканални разпределителни системи. Нагревателите представляват капсуловани патрони, които се вграждат в специално изработени отвори (сглобката е без хлабина) и за улесняването на самия процес на вграждане се използва графитна смазка, защото е високотемпературоустойчива и запазва качествата си дори при температури от около 260 градуса по Целзий... Ако случайно при сглобяването на нагревателя забравим да сложим смазка - е, вервай ми, после няма вадене.
                      Просто споделям моя скромен опит

                      П.П.
                      графита, сам по себе си има смазващи свойства, които запазва при доста широк диапазон от температурни и атмосферни влияния... има същия хим състав, като на диаманда, но с малко по-различна кристална решетка
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment

                      Working...
                      X